chase this light.

först och främst så måste jag dela med mig av det faktum att jag tycker att reklamerna för olika mobilsaker är fruktansvärt irriterande. vem är så dum att de köper sådana saker? om man nu har en mobil som kan hantera sådana ringsignaler, spel, vibrationer, ljussignaler eller vad annat fjantigt det är, så borde man väl förstå att man kan lägga in sådana saker själv. man behöver inte skicka ett sms och betala trettio kronor i månaden för sånt skräp. men vill man slösa pengar, så varsågod. en annan sak är att alla låtar man har att välja på är kassa. antingen så är det skit-rihanna, äckel-basshunter eller någon jävla gummibjörn.
snälla skona mig från sånt skit.
om man bortser ifrån sådana små skitsaker så är det mesta faktiskt riktigt bra just nu. fotbollen går riktigt bra, skolan går hyffsat och allt annat börjar falla på plats. det är mycket som kommer hända i vår och jag ser fram emot det mesta. just nu så är det kroatien som lockar mest. men innan dess så måste jag hinna sälja dom dumma lotterna. ikväll så blir det iallafall cup i tingsryd och det ser jag fram emot.
imorrn så blir det lite jobb och sen så får vi se om det blir som vi har planerat på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback