firefight.

jag är inte alls en sådan person som gillar rapmusik, men snoop dogg är så jävla tuff. ja, och tuff är ett riktigt härligt ord. den killen är en riktig höjdare även om han inte gör musik som jag skulle lyssna på om jag inte var tvungen.
idag så har jag sovit till kvart i två. ja, jag kan inte säga att jag är avundsjuk på dom som går fem dagar i veckan. eller i vanliga fall så åker jag till skolan på onsdagar iallafall, men idag så är det ingen mattestuga för min del. så idag så blir det bara att vänta tills klockan är halv åtta så att jag får träna. för det är något som går riktigt bra nu.
imorrn är sista dagen innan sportlovet och det ska bli riktigt gött. hela helgen ska spenderas med lisa och sg och vi har ett späckat schema. vad som händer under sportlovet är inte bestämt ännu, men jag vet att det måste innehålla en hel del projektarbete. önskar bara att en liten del kunde vara löst innan jag blir totalt galen. och så att de som orkar lyssna på mig inte behöver höra på det hela tiden. vet inte om jag orkar med det själv längre heller. det är det enda som är dåligt just nu.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback