let the flames begin.

i fredags så var det meningen att vi skulle fira mina bröders födelsedagar med en familjekväll. det blev det till en viss del, men kvällen tillsammans blev ganska kort. vi hade iallafall en tre-rätters middag och mycket att prata om. vid nio så fick jag sedan skjutsa bror min till en fest och sen drog jag mig själv hem till lisa där sg också befann sig. det blev en kväll med mycket snack och lite hockey. alltså vi fick inte så mycket gjort. åkte hem alldeles för sent och väl hemma så ringde bror mig och bad mig hämta honom. klockan var då två och jag skulle upp vid sju. men snäll som jag är så hämtade jag honom. men förbannad var jag.
som sagt så fick jag gå upp klockan sju igår. anledningen till det var att vi skulle åka till älmhult för att spela cup. det gick ju väldigt bra då vi vann alltihop och åkte hem med ett leende på läpparna. jag fick även göra det avgörande målet. det sitter aldrig fel. efter sju matcher och ett skadat öga så körde jag sedan och hämtade lisa för att sedan åka vidare till sg. där blev det förfest och jag var väldigt trött. det visade sig sedan när jag verkade ha fått i mig lite mer än tänk. roligt hade jag iallafall. vi fick sedan skjuts till granada som var roligare än vad jag trodde att det skulle vara. många intressanta saker hände och jag skrattar åt det idag. jag gör det mest åt mig själv. lite roligt måste man ha.
efter granada så gick vi tillsammans med två följeslagare hem till sg. vi var alla väldigt sugna på popcorn. det var dock inte sg så jag, lisa och våra följeslagare drog oss vidare. hoppade över en häck och landade mjukt. måste ha sett fruktansvärt roligt ut. hamnade hos en av följeslagare och där blev det nattamat och en massa prat innan jag och lisa drog oss hem till sg igen. vi var inte trötta någon av oss men fick ge oss efter ett tag.
vaknade vid tolv idag och ögat gjorde inte ont längre. healande krafter det där. efter att vi ätit frukost och tittat på breakfast club så körde jag, lisa och ida hem.
nu ligger jag här och drar mig för att jag ska jobba imorrn.
men det har varit en mer än bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback