shell.

dagens ämne verkar vara att bojkotta fisk. aj. vad ont det gjorde i mitt hjärta. jag menar, jag har alltid älskat det faktum att under nio år har det serverats samma fisk varje tisdag i skolan. maten på tisdagar är inte något jag ser fram emot överhuvudtaget. så välkommen fisk-bojkott. jag är inte någon fisk-fantast precis. lax och spätta är helt ok. allt annat kan slängas.
eller få leva, eller hur man nu vill ha det.
igår så gjorde jag bort mig. inte för att det är något som är nytt, men det va ju ganska onödigt. överraskningen blev lite förstörd men det blev inte dagen. jag och lisa tog sg på en liten tur för att fira hennes nittonårsdag. blev badande och middag. eller middag och middag. sg fick välja ställe och det blev inte så fint som vi hade tänkt oss. men vafasen, vi firade ju ändå henne klart att hon ska välja. jag var iallafall nöjd och jag hoppas att de andra två också var det.
min dag idag blev dock inte som jag hade planerat. ingenting verkar bli som jag planerat. jag tror dock att jag har bestämt vad jag ska göra. vad jag behöver göra för min egen skull. detta gör mig inte till den jag vill vara.
ikväll så blir det träning och den är välkommen. jag måste avreagera mig på något annat än mina vänner och storebror.

Kommentarer
Postat av: alle

väggar kan man ju alltid avreagera sig på? ;).

2008-02-20 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback