when it rains.

okej, återigen detta ämne gällande fisk. precis som alla andra tisdagar så var det vad som stod på menyn för dagen. det är såklart den dagen då man alltid är som mest hungrig också. efter en minst sagt intressant förmiddag då jag var mycket sleden, på grund av många olika saker, så var det då dags för denna fisk. jag vet att detta kan bli tjatigt, men fy faen för denna fisk. på lunchen fick jag återigen en flashback efter helgen och jag ska aldrig mer ringa när jag festar. åkte hem med pappa vid halv tre då jag missade tvåbussen med fem minuter. men måste säga att det är bättre att åka bil. hade planerat att börja på arbetet när jag kommit hem, men det gick åt skogen. får börja på det imorrn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback