education.

det sägs att alla har rätt att få ut sin åsikt, och här kommer min. ekbackeskolans elever är nog dom tråkigaste som någonsin funnits. detta är vår sista vecka under gymnasiet någonsin. var är glädjen och viljan att göra något bra av det? den finns visst ingenstans. jag är otroligt besviken och orkar inte höra något så fjantigt som: jag är förskyld, jag har inte lust, hur många är det som kommer? förhelvete. återigen säger jag att detta är vår sista vecka och om vi inte gör något bra av den så kommer vi ångra det för resten av våra liv. jag menar till och med lärarna säger att vi är lama. det säger väl allt. önskar mer än något annat att jag valt en annan skola än osbys. eller att jag var född ett eller två år tidigare. jag menar det finns inget bra med det här. njut och inse att det är så här folk beter sig.

Kommentarer
Postat av: Diamond Girl

Ha en fortsatt trevlig dag!

Postat av: alle

ähmm vad dåligt!.. ska vi komma ner eller? ;D.

2008-06-04 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback