hurricane.

då var en ny jobbvecka över och jag är väldigt glad för det. det har dock varit en ganska snabb vecka och inte lika seg som förra. men jag tänker endast jobba juli ut. det är inte riktigt det jobbet man vill ha. har dock väldigt trevliga jobbarkompisar och en viss ser inte helt fel ut, uhu. har även denna veckan fått dåliga nyheter. mitt knä är visst i värre skick än vad jag kunde tro. men försök att hindra mig. fick dock inte träna igår och det va den första träningen jag missat sen november förra året. hur surt va inte det. men det blev sedan smörgåstårta på mötet och sedan ett trevligt sällskap och fotbollstittande hos elin. men nu är det helg och jag ska spendera den med fotboll och mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback