insignificant.

börjar dagens inlägg med ett haha. anledningen är väl den att jag har en liten aning om att jag är en stor del i ett inlägg som visar ganska stor irritation. komiskt anser jag. men sån är jag. det är en av sakerna som jag kan skratta åt. gårdagen blev till en liten del som jag hoppats och en del tvärtom. vi vann mot vittsjö med 3-0, det va väl det som jag hoppats på. men det faktum att jag fick gå ut efter ca. femton minuter pga. mitt förbannade knä var ju inte det jag hoppats på. jag blev så jävla rädd och det skrämde mig hela dagen. därför blev det inget festande för min del. fick dock samtal hela kvällen och det visade väl till en liten del att jag inte missat så mycket. istället hade jag en familjekväll. låter kanske ganska tråkigt, men vi hade trevligt. såg dock en riktigt dålig film. no country for old men är inget jag rekommenderar.
ikväll blir det förhoppningsvis fotbollstittande då det är em-final mellan spanien och tyskland. det är riktigt surt om tyskland vinner. imorrn så blir det jobb igen, hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback