viva la vida.

ja, det är väl detta som är att börja på ett nytt kapitel. d. är inte hemma och sg är också på ett sätt borta. man träffar inte alla varje dag längre, och vad gäller vissa så är det riktigt skönt. jag kan numera välja vilka jag vill träffa och vilka som jag verkligen vill slippa. jag har även fått chansen att börja lära känna nya människor, det är plus och minus med allt. men ett stort plus är det att d. kommer att komma hem och jag har fortfarande mina favoriter här hemma. fick även fira midsommar med en av dom. sg säger att jag ska ta chansen, kanske stämmer det. trots allt finns det hinder, men de försöker man ändå överkomma nu när man har chansen. det är kanske tid för en bra person denna gången. är dock redan trött på den extrema förskylning som jag fått och jag vill verkligen bli av med vätske-påsen i mitt knä. det är lika äckligt som det låter, faktiskt. imorrn är det jobb igen. jag har jobbat en vecka och jag är redan riktigt trött på det. ett stort grattis till mig antar jag. holland åkte tyvärr ut ur em. nu finns det inget mer lag som man vill ska vinna. kram är bättre än ingenting, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback