always be.

imorrn klockan sex på morgonen så åker jag och resten av laget äntligen ner till kroatien. ska bli skönt att komma härifrån även om det bara är för en vecka. har iallafall införskaffat ett par nya grässkor så jag hoppas att planerna är bra där nere. resan tar tyvärr runt tjugofyra timmar så jag hoppas verkligen att jag har tur och kan sova runt iallafall hälften av tiden. har även fyllt på båda mina mp3er med ny musik så jag kanske inte behöver lyssna på alla tjejer konstant hela tiden. jag undrar dock hur mitt och lisas hotellrum kommer se ut efter bara en dag.
ska bli mycket spännande.
just nu håller jag på att packa och fixa ordlistan så att ren kan förstå oss under resans gång.

Kommentarer
Postat av: alle

ha så skoj i värmen ;D.

2008-03-26 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback