don't look away.

efter att ha ätit en riktig påskmiddag hemma hos moster min i bolmen så satte jag mig själv i bilen och hoppades att jag skulle hitta vägen till lönsvegas. det gick ovanligt bra och jag tror faktiskt att jag slog rekordet i att ta mig från bolmen till lönsvegas på snabbast tid. om det är ett plus eller minus är väl att diskutera. anledningen att jag tryckte ovanligt mycket på gaspedalen var för att jag hade dåligt samvete för att jag återigen lät lisa och sg vänta på mig. är det inte fotboll som gör att jag är sen så är det något annat. kom iallafall hem till sg vid åtta och där finner jag dom två. men färdiga var dom inte. det kan jag egentligen bara tacka dom för, för jag behövde pausa lite. runt nio åkte vi till förfesten där vi alla tre hamnade framför datorn och fixade riktigt dålig musik att festa till. vid halv elva kom vår skjuts och vi åkte mot lönsbodas inneställe, granada. kvällen blev ovanligt bra och jag är glad att jag åkte dit. hoppas vissa fick ett gott skratt iallafall. till min och lisas förvåning så hämtades vi utanför granada och slapp gå hem till sg. tack så mycket säger jag bara. efter lite nattamat så gick vi och la oss. vaknade vid åtta och kunde inte sova mer. så medans lisa och sg sov som små lamm, haha, så fastnade jag framför tvn. när de vaknat så fastnade vi alla tre framför tvn. väl hemma på kvällen så blev det bestämt att jag skulle vara fylleskjuts så kvällen blev väldigt slö.
idag så sov jag till två eftersom att det inte blev någon sömn igår. nu sitter jag mest och väntar på att jag ska åka och spela match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback