nine in the afternoon.

helgen blev bättre än vad jag trodde att den skulle bli. allt började i fredags då vi tre i turismklassen satte oss på tåget mot göteborg. väl framme satte vi oss dock på fel spårvagn och kom två timmar försent till mässa som vi skulle varit på klockan tio. men väl framme på tur-mässan så hade vi kommit till himlen på jorden. gratis mat och dricka överallt. där gick vi rundor i två timmar innan vi återigen fick ta spårvagnen till centralstationen. där åkte de andra två sin väg och jag mötte upp jenny på perrongen. vi åkte sedan tillsammans vidare till linköping. väl framme fixade vi mat och godis och tittade på film på vårt hotellrum.
klockan sex på lördagsmorgonen så vaknade vi och blev hämtade av en av tjejerna. vi kom hem till kusins hus där vi träffade resten av tjejerna. vi gick sedan alla tillsammans upp och bankade med grytor och gjorde allt för att vara allmänt irriterande. möhippan var igång. vi började med champange frukost för att sedan åka på vildmarksfemkamp. där blev det sumobrottning och fyra andra mycket spännande aktiviteter. därefter blev det lunch innan vi åkte vidare för att spela lasedome. när vi var färdiga med det så blev det middag innan vi gick ut på stan. taxichauffören var nog inte nykter, men vi hade alla väldigt roligt åt honom. under hela dagen serverades dricka och vi var alla lite lulliga då vi gick och la oss.
när vi alla vaknade på morgonen så gjorde vi så lite som möjligt innan vi fick skjuts till tåget för att åka hem till osby igen. detta var en väldigt enkel version av min helg. jag gjorde nog rätt att inte berätta allt som inträffade denna helgen.
denna veckan är väldigt lugn och halv tolv på torsdag börjar mitt påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback