cowboys.

haha, jag måste bara lägga in ett skratt lite sådär. bloggkrig, ja det hade jag haft lust att starta nu. det är så komiskt att läsa vissa bloggar. vissa har så höga tankar men förstår inte att val oftast görs på grund av att andra inte kan. sorligt, men sant. nu definierar detta inte ett speciellt fall, utan generellt. det med skrattet i början kändes mest ganska härligt, för jag har det ganska bra just nu. fotbollen går bra förrutom att pressen är nästan överdrivet hög, skolan är officiellt slut och nu väntar bara två veckor med en massa skratt, förhoppningsvis, samt att jag får spendera massor med tid med d. utan att behöva bry mig det minsta om skolan. just det här att kunna göra saker utan att tänka på dagen efter, hur gött är inte det på en skala? igår så fick jag och d. förfrågan att vara med i en fotbollsturnering idag. det hade inte suttit fel i lilltån, men jag hade tyvärr andra planer. annars hade vi ägt skjortan av alla. som sagt, mina planer var att åka iväg till mitt kanske framtida sommarjobb för att få lite introduktion. det är nog inte riktigt min grej, men man kan inte få allt. slog nog dock världsrekord. sen nu ikväll så blev det lite solsken i vardagen då jag fick träffa svedde en kort sekund, underbart trevligt. imorrn ska jag sova bort halva dagen, jag har ju ett möte vid två, och sedan förhoppningsvis leva rackarns litegrann. på lördag är det balen och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka om den saken. maten kommer ju iallafall kittla dödsskönt i kistan. ska väl kanske bli ganska trevligt att se alla uppklädda. själv hade jag gärna gått i shorts och en tröja. finns inget goare. bra ord förresten. nu återstår det väl bara att hoppa i bingen. vilket ordval vi använde oss av idag heraluar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback