from a mountain in the middle of the cabins.

stressad som fasen just nu. hade stora problem att somna inatt och jag är faktiskt en hel del besviken. fick dock lite gjort i förmiddags, men har en hel del kvar. veckan som kommer blir inte att leka med. och imorrn lär det gå utför. men detta ska inte hända innan matchen iallfall. men om två veckor så är skolan vad man kan kalla slut. vi har inga lektioner de två sista veckorna innan studenten och det ska bli gött. så länge de som inte tar studenten håller sig borta. och ja, de flesta vet nog vem/vilka jag menar. fy faen för rött säger jag bara.
för dagen och kvällen så är jag fast där jag absolut inte vill vara. jag har mina anledningar som dock vissa har fått ta del av, speciellt d. men snart, snart får jag åka. antar att det kallas att vara en besvikelse. är riktigt sugen på en helkväll med d. men det lär inte hända då hon är i storstaden. men imorrn, då banne mig blir det tid för oss.
tänk om jag kunde åka tillbaka till kalifornien denna sommaren.
jag är verkligen född på fel plats på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback