holiday in spain.

ja, lördagen blev ganska lyckad ändå. fast det fanns vissa hinder, men vi klarade av dom också. det började med att vi vann matchen med 2-1 mot hässleholms if. en riktigt skön seger. efter matchen så hämtade d. upp mig och vi körde sedan och handlade mat till grillningen som vi skulle ha senare på kvällen. väl hemma hos d. så gick det som vanligt inte undan. jag vet inte riktigt vad det är som händer när vi ska snabba oss, det går bara inte. iallafall så var vi tvungna att stanna och handla åter en gång innan vi kom fram till det lilla blåa huset vid idrottsplatsen där några av herrarna väntade på oss. vi njöt av god mat och god dricka innan vi sedan tog taxin in mot löns vegas. granada var smockat och man träffade inte de som man ville träffa så mycket. men jag hade roligt ändå. tiden gick tyvärr ganska snabbt och vi gick efter många om och men hem till sg. men väl framme så var hela huset nedsläckt och vi kom inte in. efter många samtal till fröken sg, som hade gått hem tidigare, så ringde vi till slut på klockan och fick ett chockat välkomnande. men man känner sig alltid välkommen i det huset, även om klockan är tre på natten. väl uppe på ovanvåningen så hittade vi en kille som låg och sov väldigt djupt. jag och d. som var på hyss humör va väl inte så snälla mot killen, men vi hade alla roligt åt det på morgonen sen. efter fyra timmars sömn och lite pokémon så tog jag och d. bussen hem till henne och sedan så spenderade vi lite av förmiddagen i solen på studsmattan, mysigt. sen va jag snäll som vanligt och följde med och hjälpte till på bilbingot. det va förvånansvärt roligt och kan sammanfattas med ordet smorakel. bryr mig inte så mycket om det är förståligt eller inte. iallafall så blev det sedan ica ännu en gång för helgen innan d. och jag gick en mysig promenad i sibbarps skogar. väldigt vackert väder och lite ted är inte fel. hans texter är ganska porriga dock. väl hemma däckade jag vilket var ganska förståligt ändå.
min dag idag fick en mycket trevlig början då jag fick träffa jalle. kan en dag egentligen börja bättre? saknar dock hur det var för ett år sen. det va den bästa tiden då. resten av dagen har varit onödig och två veckor framåt så kommer jag nog vandra runt som en zombie. men om två veckor så är allt slut och det är dags att ta fram festhandskarna. finns inget som heter så, men vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback