homecoming.

bra bra bra, så är det just nu. balen som var lördags var hur bra som helst. efter att ha stressat en hel del under dagen så blev det utan tvekan hur bra som helst. dagen efter så trodde jag att jag skulle må som faen, men jag har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv. eller kanske. men jag fick iallafall en hel del gjort. tvättade bilen, klippte gräset samt gjorde en hel del andra nyttiga saker. eftersom att jag inte hade några lektioner denna veckan så har det mest blivit att slöa. spelade dock match med b-laget i måndags eftersom att jag missade matchen på lördagen. men matchen var rolig och vi vann såklart. på tisdagen så var det studentfest och det var faktiskt roligt. sov sedan hemma hos d. dagen efter så fick jag en liten chock då jag helt plötsligt fick ännu ett jobb. inte för att jag klagar, tvärtom. kvällen blev mer än intressant då jag och d. bestämt oss för att trotsa vädret (som egentligen var väldigt fint). men efter att ha förstått att vi skulle bli ensamma så blev det lite kundvagnskörande och lite johnny depp istället. torsdagen gick åt till att jobba lite samt såklart fotboll. idag så skulle jag till skolan men det blev inte som jag tänkt mig, så jag åkte hem igen för att jobba hela dagen. imorrn så ska jag jobba och sedan får vi se vad som händer.
ett litet smakprov från balen.
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback