ice on the wing.

okej, det va ett långt tag sen jag orkade eller ens hade tid att sätta mig här och skriva. en hel del har hänt. jag och d. har spenderat nästan all vaken tid åt vårt projektarbete. jag trodde aldrig att det skulle ta slut, men efter att ha varit nästan som zombies i en hel vecka och endast pratat om projektarbetet, så är vi äntligen klara. vi fick även utdelning med bra betyg. jag har även på något konstigt sätt haft tid att skaffa kläder till studenten. men det gick undan. i lördags så åkte jag in till kristianstad och hittade två klänningar och skor på fyrtio minuter. ganska lyckat ändå. men lite sent var det då en av klänningarna skulle användas på dagen då det var dags för bröllop. bröllopet var underbart fint och jag hade extremt roligt. det finns omöjligt ett par som passar bättre ihop än de två. det finns även inget som slår strid-släkten. ser verkligen fram emot då vi ska se bruce springsteen tillsammans.
under dessa ca. tio dagar så har jag även hunnit med flera nationella prov i engelska samt ett i matte. engelskan är inget problem, men jag är så glad att matten är över. och att jag ens klarade den är ett mirakel. men nu är matten slut för gott och jag kan inte vara gladare. nu har jag även bara tre lektioner kvar och sen är skolan slut. två veckor innan studenten och det ska bara bli festande. jag har även skaffat sommarjobb så jag slipper oroa mig för det också.
imorrn så är det match igen och jag är så sugen eftersom att jag missade matchen förra veckan pga. bröllopet. det va en liten summering. just nu orkar jag inte mer. och dessutom väntar väl maten inom snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback