washington square.

igår så åkte vi till bromölla för att spela match. efter att ha vunnit med 2-0 och kommit hem helskinnad, så såg jag fram emot att ha en lugn kväll tillsammans med d. och sg. vi lagade mat, som trots vissa vidbränningar, blev väldigt god. blev även något mycket vitlök, men trots det så tog vi en tripp till byn för att köpa onyttiga saker. det blev lite spänt ett tag och jag önskar att vissa personer kan brinna i helvetet. färgen röd är riktigt äcklig må jag säga. vissa kan få saker utan att göra något. till exempel klara av skolan. äckligt. iallafall så blev kvällen trots allt bra och jag är glad att jag har d. och sg.
idag så sov jag och d. bort halva dagen för att sedan göra kladdkaka att ta med oss på vår lilla utflykt. att besöka traktens sevärdheter kan vara ganska trevligt ändå. men man behöver nästan en korg och en rutig handduk samt en röd kangoo. veckan som kommer blir det fullt upp och jag ska njuta av varje sekund.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ha en jätte bra kväll! Kika gärna in hos mig och släng in en komentar! :)

Postat av: SG

Att kycklingen blev lite bränd gjorde ju bara den ännu godare ;P

2008-05-19 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback