american love.

sitter här med mina röda fingrar. konstigt nog så är de inte röda av blod eftersom att jag skrivit på min hemtenta sen i lördags. nej, de är det av egen fri vilja. finns väl egentligen ingen anledning till att berätta vad jag gjort de senaste fem dagarna då jag redan har gjort det. hemtentan är som tur väl snart klar och i helgen ska det firas till max. d. kommer förhoppningsvis upp i helgen också så att jag får visa henne en del av mitt nya liv. ser även fram till nästa helg. efter att ha tjatat på mamma ett tag om att ha en gåsafest så gick hon med på det. det krävdes faktiskt inte så mycket tjatande. det enda villkoret va att jag skulle bjuda mina favoriter. ojoj, vilket villkor. det tog inte lång tid innan jag hade gjort det precis. så nu hoppas jag bara att alla kan komma. vissa vill ju ha revansch sedan sist. sen är det aldrig fel med maten heller. för att byta ämne så lämnar jag förhoppningsvis in tentan imorrn, och sedan blir det duktighets-shopping med sarah. vi förtjänar det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback