the shade of poison trees.

ännu en helg har spenderats i mitt barndomshem. kom hem i fredags och fick en god middag av mamma. va otroligt hungrig så det gick ner en del. senare på kvällen så gick jag ut i vårt andra hus och blev bjuden på jeltzin och cola. kanske inte den godaste drinken, men glaset fick inte vara tomt länge. vilka härliga gubbar dom är. igår så bar det av till ikea med mamma för att införskaffa saker till min lägenhet, som jag förövrigt ska flytta in i helgen den trettonde-fjortonde. hittade det mesta som jag skulle ha och fick det i en tidig julklapp. men lite vet jag att mamma och pappa sparar till jul. det var en mysig dag och nu ser jag fram emot flytt nummer två ännu mer. på kvällen blev det mys och film. tänk om livet var en musikal som det är i mamma mia. idag så har jag slöat bort mestadelen av dagen. skönt att ha en lugn helg då det troligvis inte blir så nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback