spinning.

då var det dags att lätta på hjärtat igen. åkte hem förra helgen för att bli bjuden på tacos av mamma och pappa. varför är allt så mycket godare hemma? hela familjen var iallafall hemma, allihopa. vi tog det lugnt hela fredagen eftersom att det blev fullt hus på lördagen. men innan folket kom hann jag med en tur hem till kusinerna. trevligt att se deras ansikten om bara för en liten stund. om några månader så blir vi ännu en person i strid-familjen. vid sex så kom mina fina favoriter plus andra delar av familjen för att avnjuta en underbart god gåsamiddag. efter att ha ätit så in i så spelade vi spel och en viss person fick faktiskt revansch. vid ett tyckte pappa att det blev försent och han bad oss att gå ut i andra huset. där satt vi tills d. plötsligt såg att klockan var halv fem. ups. men vissa hade inte fått nog och skulle självklart äta lite nattamad. men jag och d. gick och la oss utan någon som helst aning om vad som föregått då vi sov. jag blev väldigt arg, men mest av allt blev jag orolig. jag ber inte om ursäkt för hur jag agerade för att jag vet att ni förstår att jag var väldigt orolig. jag hade inte klarat mig utan er. ni är en så pass stor del av mitt liv. fick spendera mesta delen av söndagen med d. och blev lite blondare. på kvällen blev det att umgås med mina kära föräldrar. på ett sätt är jag glad att jag uppskattar folk så mycket som jag gör, men ibland kan det bli för mycket känslor. är dock så otroligt glad för de personer som finns runtomkring mig. jag har min fina familj som innefattar de som tillhör min biologiska familj, mina favoriter och mina fina vänner här i halmstad. vad skulle jag göra utan alla er? i måndags så bar det av till tandläkaren. jag var livrädd, men hade som vanligt inga hål. innan jag tog tåget hem så ringde mamma och bjöd mig på lunch. det va väldigt mysigt. väl tillbaka i halmstad tog det inte lång tid innan jag hamnade hemma hos sarah. vi gick en runda och fick tag på min post. i tisdags var det föreläsning och sedan drog vi oss mot sannarpsadet åter en gång. och precis som förra gången fick jag ett stort blåmärke. kvällen spenderades hemma hos claes och stina med grillad kyckling, potatissallad och singstar. onsdagen användes till sömn och sedan till tack-gasque. jag kände inte för det för fem öre och därför lämnade jag den många timmar innan den tog slut. enligt rykten iallafall. idag har det varit plugg och besök av grannen. inte riktigt min typ den. vad har hänt med människors humor? imorrn efter seminariet så åker jag återigen hem till familjehemmet för en helg med god mat och min familj samt lite andra gubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback