I have you to thank.

gårdagen blev ännu bättre än förväntat. efter att ha varit på en föreläsning med en föreläsare som inte riktigt visste vad ödmjukhet eller förståelse var för något så bar det av till maxi för att köpa svarta t-shirtar. sedan blev det en snabb tripp hemåt för att fixa alla grejerna innan jag återigen åkte iväg, men denna gången var det hem till lukas. där träffades vi alla som var en del av ggb, även kallat gandhi gerilla bandi. vad som stod på schemat var en innebandyturnering som var ordnad av skolans idrottsförening. vi träffades vid halv fem för att äta tillsammans, dricka tillsammans och även måla våra fina tröjor. det var väldigt trevligt, men vi var tvungna att snart dra oss till idrottshallen. efter inte så mycket förberedning så var det dags för första matchen, som vi vann med 7-0. vi vann sedan en match till, spelade två lika och förlorade två. men för att ha festat innan och efter att inte ha gått in för att vinna så gick det bra ändå. roligt som faen hade vi iallafall. efter att vi spelat klart så drog vi oss mot lukas place igen och festade ännu mera. alla var på g och det va otroligt roligt. vid elva gick vi sedan tillbaka till hallen för att titta på lite mera innebandy. jag tyckte även att jag skulle stödja min bror. detta ledde till att hans lag kom till finalen men stupade där med flaggan i topp. eller kanske inte. kom hem vid halv tre och sedan har jag sovit underbart hela natten. ikväll blir det återigen fest, fast denna gången blir det hemma hos claes och stina. vi ska ha spelkväll vilket är lite av vår grej. men vi har ju alltid roligt, så varför inte? vill även berätta att det idag är två veckor kvar tills jag får flytta in i min lägenhet. det är något jag verkligen ser fram emot. julen är även snart här och jag ska spendera den med familj och vänner. finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback