life in technicolor.

det två sista veckorna har verkligen gett mig ett nytt perspektiv på livet. förra veckan var svår och jag fick förståelse för hur viktig ens familj och vänner är. det är dock otroligt jobbigt att be om hjälp. efter att ha lämnat in tentan förra torsdagen så släppte dock lite och jag kunde njuta av att spendera tid med mina fina vänner. det va bestämt att vi efter alla lämnat in tentan att vi skulle spela fotboll med några tvåor. det va riktigt trevligt. men allt är inte positivt då jag nu förstår hur mycket jag faktiskt saknar det. då det började ösregna så fick vi i full fart cykla hem till sarah för att göra vid oss för att sedan gå till mårtenssons. där åt vi i klasse buffé och avnjöt varandras sällskap. efteråt gick vi några stycken hem till sarah och spelade lite ölspel och hade trevligt. vår utgång resulterade dock i donken. men vafasen, det va trevligt. på lördagen blev det åter lite plugg och sedan kom mamma och hälsade på. det var väldigt behövligt. på kvällen så bjöd hon mig och sarah på middag och sedan lånade vi film. en mysig lördagskväll. på söndagen så var vädret förjävligt rent ut sagt, men vi åkte och shoppade mamma och jag. köpte mycket behövliga saker. på kvällen så åkte sedan mamma hem, men lämnade neo hos mig. senare på kvällen var det bestämt att vi skulle ha batmankväll hos marcus. det är en riktigt bra film det där. denna veckan har erbjudit start på en ny kurs, samt mycket tid med min fina "familj". idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med neo hun. han har varit en riktigt duktig kille i veckan. men vad hade jag gjort om jag inte hade min fina "familj"? imorrn så blir det att åka hem till min riktiga familj. det är så behövligt. ska träffa d. också. helt sjukt vad man kan sakna en person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback