strawberry swing.

i fredags åkte jag hem till malshult igen efter en lång veckas skola. det var välbehövligt och jag hade en väldigt bra helg. då jag och dogge kommit hem så lagade mamma god mat, sådan mat som bara mamma kan göra. på kvällen satt vi alla fem hemma och spelade spel. en sådan perfekt familjekväll som man bara ser på tv. för att skryta lite så vann jag på geni också. jag fick dock gå upp tidigt på lördagsmorgonen efter en mysig natt i min egna säng. jag skulle skjutsa bror min till byn och sedan på eftermiddagen bar det av till byn igen. men då var det för att hämta min fina vän d. så under hela eftermiddagen kunde vi sitta och prata precis som det var förr. på kvällen kom även mina favoriter alle och svedde. jag är så lyckligt lottad för att jag har så fina vänner. under kvällen satt vi och tittade på fotbollsmatchen och spelade spel. det är sådana dagar man förstår hur mycket ens familj och vänner betyder. på söndagen fick sedan jag och d. åka och titta på sveddes nya lägenhet. det sved en massa i hjärtat då jag var tvungen att åka tillbaka till halmstad igen. men efter att ha fått träffa alla här i halmstad igen så vet att jag har fina vänner här med. men det händer att man får hemlängtan ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för helgen, du är bäst :)

2008-10-14 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback