the world spins madly on.

i helgen blev det spelkvällar för hela slanten. i fredags så hade killarna pokerkväll, men även sarah var med, och efter att claes och sarah åkt ut så gick vi hem till sarah. efter att ha haft en lång diskussion om vad vi skulle göra så blev det till sist charader. vi skrev ner runt tvåhundra lappar och bestämde oss för att köra tjejerna mot killarna. måste jag ens säga att det blev en riktig tävling av det hela? roligt som faen hade vi iallafall. schöönheten. även i lördags blev det charader fast denna gång hemma hos claes. det är sjukt hur många kändisar det finns. jag hann även med att titta på två lägenheter i helgen och i måndags fick jag ett samtal att jag fått en av de. så i december flyttar jag in i min egen lilla boning. den är inte stor precis, men jag behöver inte större. denna veckan har gått åt att plugga och jag är ganska nöjd med oss faktiskt. jag är även glad att jag har så fina vänner som lägger veckan på att plugga så att jag kan åka hem till min familj imorrn. japp, jag åker hem och stannar tills på söndag. ska bli skönt att komma hem för ett litet tag. i helgen ska jag hinna med en lagfest på fredag, sen vill jag även träffa d. alltid skönt att ha någon att prata av sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback