hot n' cold.

jag har blivit väldigt dålig på det här. vet inte ens om det är något som jag tycker är roligt längre. det känns mest tvingat att sitta här och skriva. men sen tänker jag på vem som vill att jag ska sitta här och beskriva olika delar av mitt liv, och helt plötsligt så känns det inte så längre. jag var hemma förra helgen för att vara med på lagfesten som hade ordnats. men det blev inget festande för min del då jag hellre bara satt och pratade med d. spenderade natten mellan fredag och lördag i ödemarken på andra sidan byn och vi hade massa trevligt. efter att ha haft en relativt lugn helg så kom jag tillbaka till halmstad vid elva efter lite om och men med tåget. sj är inget att hänga i granen precis. men efter att ha kommit fram så väntade sarah på mig och hade till och med lagat mat till mig. på måndagen blev det pluggande med "familjen" och jag fick även reda på att jag klarat min första tenta. lyckan var total. blev dock lite ledsen då min dator kraschade när jag kom hem. men efter att bara ha nämnt det för min familj så kom en räddare i nöden och hjälpte mig på tisdagen. det gick inte att laga min dator här på plats, men min räddare tog med min dator hem och lånar ut sin egen dator till mig tills den är lagad. att man kan ha så fina människor runt sig. på fredagen hade vi även redovisning angående vårt etnometodologiska experiment. vi ägde redovisningen och det va en bra känsla. mycket hände på tisdagen. på kvällen så åkte jag hem till claes och stina för att se på sex and the city filmen. känns hemskt att ha sett alla avsnitt nu. det är faktiskt helt sjukt bra. i onsdags så var det halloween och vi hade riktigt roligt att klä ut oss. kvällen på kåren va också riktigt lyckad. jag antar att transvestit-batman dagen efter och batwoman var lyckat då vi till och med fick signerade skivor av det hollänska bandet som var och spelade. fast vi va ju deras största fans. efter att ha festat så var det konstigt nog ganska lätt att gå upp tidigt dagen efter för att ha workshop. det var till och med riktigt roligt. efter workshopen så slöade jag och sarah hela dagen innan vi gick hem till en kompis för att ha filmkväll. idag så får jag en ny tenta och jag hoppas att jag kan fortsätta att vara mig själv denna gången. något som irriterar mig är det faktum att folk som ska anses proffsiga inte kan hantera att prata med folk. det borde vara ett prov, att kunna prata med folk utan att vara allmänt otrevliga. jag hoppas att jag överlever denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback