here it goes.

nu sitter jag här hemma, om man kan säga så, och fryser. det är ju bra att det inte är så honnakallt här iallafall. konstigt nog så skiner solen ute och det är ganska mysigt ändå. hade föreläsning igår och jag hoppas att vi inte behöver ha samma föreläsare igen. hon var så dålig så att alla satt och suckade hela tiden. antar att vi inte skulle haft en så bra föreläsare första gången. det blir ofta så att man jämför. men men, finns någon som är jobbigare än det. men det är väl inget som någon annan än de i min klass behöver veta. efter föreläsningen så blev det en liten tripp hem innan sarah hörde av sig igen. hon flyttade in i sin nya lägenhet och ville att jag skulle vara stöd till henne, alltså diska, och det gör jag gärna. vi fick sedan som vanligt ut och cykla en runda då vi var tvungna att hämta ut ännu fler böcker. vi lagade även mat vid nio, eller sarah lagade och jag satt mest och fulade mig som vanligt. fick även ett samtal från d. och det var väldigt uppskattat. vi har mycket att prata om och jag vill visa min nya värld. får iallafall ses nästa helg då jag kommer hem till hålan igen. vad som händer idag 'r mest oklart, men det lär ju bli något. borde kanske dock läsa den trevliga boken. ah, läsa är så jävla tjåligt. jag älskar min grova skånska, bara så att det kommer ut ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback