into the night.

vilken vecka. att spendera hela sin tid med att plugga inför en tenta och sedan inte veta om det var tillräcklig kan få en att få spader. skrev iallafall tenta idag och allt jag kan göra är att vänta på mitt öde. jag önskar och hoppas att det gick bra iallafall. jag kan inte veta förrens jag fått resultatet i min hand. är så trött nu och vet egentligen inte om jag orkar gå på tentafest ikväll. dessutom ska två av mina festkompisar inte med. jag saknar även min högra hand, min vapendragare d. men d. är iväg och gör huvudstaden osäker och jag är här. här i halmstad och är lite hemmasjuk. kanske pågrund av att det har varit en jobbig vecka och jag har även varit sjuk. ibland är det inte rättvist. men jag kan inte klaga, åt ju tacos igår. tycker dock inte om att de att dåliga personlighetsförändringar stannar kvar hos personer. har iallafall äntligen fått internet vilket inte var en dag för tidigt. äh, får väl ta mig i kragen och dra mig till tentafesten iallafall. jag håller vad jag sagt och kanske till och med lovat. hej, jag kan inte komma ihåg allt. förresten så saknar jag mina favoriter. var är ni någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback