working on a dream.

snyggt att få ett stort jävla ärr på armen. ibland kan man vara på tok för klantig. haha, vilken rolig mening. det har iallafall varit en ganska lugn vecka än så länge. fick finbesök av stina i tisdags då vi spelade betapet mot claes som va på andra sidan stan och sedan åkte vi och storhandlade. igår så var det dags för kåren igen. förfesten här blev mycket liten, men vi tre vet hur man ska göra. vid halv tio gick vi sedan till kåren, självklart då det va gratis inträde, tog en happy-hour och satte oss i loungen. då det blev lite segt bestämde vi oss för att dra till streling där de andra befann sig, men väl framme så va de andra på väg därifrån. så efter ett tag så gick jag hem och skulle laga mat. det var då det inträffade, jag brände mig. vad gör man egentligen för att mätta sin hungriga mage. fick sova med en ispåse. va rädd att den skulle gå i sönder, men när jag vaknade så låg den hel bredvid mig. idag gick mina planer i stupet både på grund av vädret, men även på grund av en seg människa. men det är sånt som händer. det blir nog av imorrn istället. om jag har tur så kommer d. och besöker mig i helgen.
mer än saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback