her diamonds.

det va inte igår det här. förstår inte vilka det är som läser det här ändå. folk som vill veta saker för att de tror att de kan trycka ner en för det? åh, människor borde ha något annat bestämt i världen än att förstöra för andra. finns det inte någon annan mening med att man lever. ibland så hoppas jag verkligen det. återigen börjar jag med det negativa. kan väl inte säga att mycket bra har hänt, men jag ska försöka att komma ur det stället jag är nu. jag ska försöka att få folk att se den riktiga jag. jag vet att det är få som får det, och därför har många förutfattade meningar om mig, men det är saker som har lett till detta. men vi får se hur livet leder. iallafall så hoppas jag på bättre dagar och att folk ser ärlighet som en bra sak och inte som något skrämmande. den behövs och fler borde använda sig av den.

Kommentarer
Postat av: alle

du har iaf mig som trogen läsare ;)

2009-08-01 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback