little pieces.

ligger just nu i min lilla soffa, i min lilla lägenhet, med en liten snuvig näsa. eller liten och liten vet jag inte, men man kan alltid hoppas. är på något sätt helt slut. kan vara för att jag har gått i skolan hela dagen, gjort pizza och sedan pluggar inför tentan på lördag. jag orkar faen inte mer nu. nej, jag får ta mig i kragen och göra vad jag ska. kommer väl säkert klaga i sommar för att jag inte har något att göra. men det är bara sådan jag är. jag tycker om att klaga lite ibland. har ju inte så mycket att hurra för just nu heller. ska försöka komma på vad jag vill göra med mitt liv snart. trots att jag inte är så gammal så vill jag absolut inte dö snart och inte gjort det jag vill med mitt liv. men just nu borde jag väl bara fokusera på tentan antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback