positively 4th street.

sitter här med ögonlocken på väg ner sakta. men inte kan jag gå och lägga mig ännu inte. jag är ganska besviken på mig själv faktiskt. jag har inte pluggat så mycket idag. trots detta så hoppade jag över övningen som vi hade i skolan idag. det kändes som om jag hade feber,  men jag vet att det va min klena sida alltså min rädsla för sprutor och blod som gjorde att jag mådde lite dåligt. jag förstår inte hur det funkar egentligen men jag orkar inte tänka på det så mycket just nu. men jag har faktiskt varit lite duktig idag då jag försökte mig på att göra brownies. men misslyckades lite då jag glömde att de var i ugnen och blev därför lite för torra. men de var goda ändå. jag har även gjort sängen lite mysigare för sömnen inatt. imorrn har jag tvättid och så ska jag skippa föreläsningen. den är tre timmar imorrn och de behöver jag för att plugga till tentan som jag har på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback