scream.

jag försöker hålla hoppet uppe så bra det går. men ibland brister det. finns inte så många positiva sidor att se det ifrån, men jag antar väl att man blir starkare av motgångar. men jag vet inte om jag tror på det helt. iallafall så sitter jag nu här i lägenheten och försöker plugga lite. men detta är nog bland det tråkigaste jag har varit tvungen att plugga på år och dar. varför kan man inte göra en låt av allt? antar att det inte går att göra det till allt, hur mycket man än vill. men jag har iallafall en favorit muskel, muskulus latissimus dorsi. muskulus trapezius är väl inte helt fel heller. hur korkat lät inte det? antar att jag blivit lite skadad av det här nu. jag vill bara ha denna tentan gjord, och även den sista så att jag kan få vila över sommaren. det blir ingen jobbig sommar för mig. men det kanske jag kan behöva. min hjärna behöver vila lite. idag är det iallafall stinas födelsedag. men vi firade henne igår då hon ska få besök av familjen idag. det va mysigt då vi blev bjudna på mat och mös sedan framför tvn under kvällen. kan väl säga att vi alla fick nog av alkohol sedan förra helgen. vet inte egentligen om man kommer vara sugen på det på ett tag. det kommer bara dåliga saker med det. i veckan blir det bara skola och plugg. måste låta väldigt underbart, men det är det inte. har absolut inget sug alls. jag vill nog mest låsa in mig  eller åka någonstans och vara borta i några månader. hur skönt hade inte det varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback