daughter.

förra torsdagen så bar det av till bror i stockholm. det tog ett tag att köra, men vi kom fram till slut. jag kände inte riktigt för det, men kändes som om det va något jag borde göra. men det visade sig att bli en ganska trevlig helg ändå. efter några mindre irriterande händelser. åkte sedan hem igen på söndagen. på måndagen tog jag sedan det bara lugnt men bestämde mig ganska sent för att åka tillbaka till halmstad då jag inte fick tag i boken i osby som jag hoppats. men med lite hjälp så fick jag tillslut tag på den. nu återstår det bara att läsa bokfan och försöka klara tentan på fredag. även om det inte är något jag tror kommer hända. jag kan inte säga att jag har så mycket inspiration. det finns inte så mycket att glädjas åt just nu. jag kommer inte ihåg sist jag skrattade och verkligen menade det. vad som har hänt har tagit fram det värsta delarna av mig. men jag är trött på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback