bella donna.

detta har nog varit en av de ensammaste helgerna på länge. jag har inte pratat verbalt med någon sen runt tolv i fredags. hur sorgligt är inte det? men så är det väl ibland antar jag. men inte på ett tag igen hoppas jag. jag har iallafall fått en överdrivet ren lägenhet och all min tvätt tvättad. har även börjat springa lite. men när man känner viljan att träna så kommer det, som ett brev på posten, problemen med knäna och ryggsmärtan. nu gör det sjukt ont och jag önskar att jag slapp det. ett mindre problem är väl det extrema skavsåret som jag har fått på hälen. ett sånt riktigt svidande, surt jävla skavsår. smaskigt. har iallafall fått tillbaka internet efter lite problem i torsdags. plus där. imorrn blir det en ny start på en ny seg pluggvecka. ska försöka få in något roligt också hade jag tänkt. va inte detta onödigt så vet jag inte vad. ingen inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback