where does the good go.

är återigen tillbaka i halmstad efter en helg i malshult. åkte dit i helgen för att fira bror mins födelsedag. men innan dess hann vi med en bowlingrunda i osby på fredagen. jag va värdelös, men jag va inte den enda. första rundan iallafall. hade gärna bowlat lite till, men får hoppas att det blir fler gånger. efter det så hade vi trevligt hemma en stund innan jag inte orkade mer. jag försöker så bra jag kan, men snart kommer jag få nog. vaknade tidigt på lördagsmorgonen för att gratta bror på hans födelsedag. jag är glad att han tyckte om hans min då han fick vad han ville ha. under dagen förberedde vi för festen och väntade mest kändes det som. festen i sig va riktigt rolig men varade inte så länge som jag trodde. men det va trevligt att umgås med fina människor. det blev en hel del sjungande och lite alkohol, tyvärr kom det på film också. jag kanske inte ska sjunga ibland folk ändå. söndagen blev en dag som man egentligen skulle kunna skippa. det enda som inträffade va en seg tågresa på ett fullproppat tåg och ett kanske ganska onödigt köp. men det är något som återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback