fireflies.

det är lördagskväll och jag är väldigt trött. igår hade jag fyra timmars seminarium sen så åt jag sushi för första gången. det va helt okej. efter det var det förberedelse inför kvällen på systembolaget. vid sju så gick jag mot festen som visade sig vara en riktig nostalgitripp. vilka nittiotalslåtar det finns egentligen. kvällen va riktigt rolig, men vi skulle inte ha gått ut på mårtenssons. och nej, jag är inte tio år. jag gick och la mig vid tre för att sedan gå upp vid sju. japp, efter en kväll med alkohol i mängder så skulle jag upp och skriva tenta. jag mådde bra, men tentan gick åt skogen. men jag orkar inte bry mig om det. vid halv två var det bestämt att jag skulle laga middag åt de två nötterna. det va inte jag som bestämde det, men jag gjorde det ändå. måste vara fruktansvärt snäll. nu ikväll ska jag inte göra alldeles för mycket då jag ska upp och köra vasaloppsspinning imorrn klockan åtta. sitta på en spinningcykel i minst fyra timmar. varför har jag gett mig in på det? plus att två cyklande amerikanare "with a mission" från gud frågade mig om livets mening idag. haha, rätt person och fråga. speciellt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback