something pretty.

nu är det mindre än två veckor tills jag flyttar ut ur min kära lägenhet. är det något jag kommer sakna med halmstad så är det den. kommer bli jobbigt att inte bo ensam längre. men vem vet vart jag befinner mig i höst. jag har inte en aning iallafall. det enda jag hoppas på är att jag kommer trivas bättre än vad jag gjort här. jag kan inte vänta tills jag kommer härifrån. förutom lägenheten så finns det egentligen ingenting som jag kommer sakna. jag hoppas dock att det finns en bättre plats än detta. för om detta är så bra det kan bli så vet jag inte vad jag gör.
det är även mindre än fyra veckor kvar till jag befinner mig i kalifornien. jag ser fram emot det så mycket. det ger mig en chans att börja om och få nya krafter.

Kommentarer
Postat av: alle

klart det kommer bli bättre i höst! :)

2010-05-24 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback